м. Луцьк Дата оферти ___________2024 року
ТОВ «КЛІНІКА СІМЕЙОЇ МЕДИЦИНИ «БІХЕЛСІ» в особі директора Круцько Наталії Стефанівни, що діє на підставі Статуту (далі –Заклад), керуючись статтею 633, статтею 641 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних осіб, які звернулися до Закладу з метою отримання послуг (далі – Замовник), укласти цей Публічний договір про надання медичних послуг (далі – Договір) на нижченаведених умовах:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Даний Договір має характер публічної оферти відповідно до чинного законодавства України (ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України). До даного Договору застосовуються також положення ст. 634 Цивільного кодексу України.
1.2. Цей Договір є обов’язковим для виконання Закладом з моменту його оприлюднення на Сайті Закладу, а для Замовника – з моменту акцепту Договору.
1.3. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів/Замовників.
1.4. Свідченням повного та безумовного акцепту (прийняття) умов даного Договору, а також датою укладання даного Договору, є здійснення Пацієнтом та/або Замовником підтверджуючих дій.
Такими діями можуть вважатися:
– підписання Замовником Акту отримання приладу/обладнання;
– початок одержання медичних послуг;
– оплата за медичні послуги.
1.5. Сторони гарантують, що кожна зі Сторін володіє необхідною дієздатністю, всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання та виконання даного Договору відповідно до його умов.
1.6. В цьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення мають та вживаються у такому значенні:
Медична послуга – певна дія або сукупність дій, які здійснюються медичними працівниками Закладу з метою надання Замовнику/Пацієнту приладу для вимірювання ЕКГ, приладу для вимірювання тиску, приладу для вимірювання сатурації кисню в крові чи інших необхідних для цього приладів, обробляння результатів вимірювання, вивчення отриманої ЕКГ та інших результатів і за необхідності скерування до спеціалізованого лікаря.
Замовник — фізична особа, яка володіє повною дієздатністю, яка акцептувала умови цього Договору.
Пацієнт – фізична особа, яка звернулася до Закладу охорони здоров’я для отримання медичних послуг та якій безпосередньо надаються такі послуги Закладом. У випадку, якщо Пацієнтом є особа, яка володіє неповною, частковою дієздатністю, або дієздатність якої обмежена, цей Договір в інтересах такої особи може бути укладений її законним представником. В такому випадку стороною Договору та Замовником послуг виступає законний представник такої особи, і проведення реєстрації та оплата послуг повинна виконуватись представником.
Медичний персонал – медичні працівники, які надають медичні послуги Пацієнту в Закладі.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Заклад в порядку та на умовах визначених цим Договором зобов’язується надати Пацієнту медичну послугу на підставі усного або письмового звернення Пацієнта, а Пацієнт/Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надану медичну послугу.
2.2. Надання медичних послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Пацієнта на надання Медичних послуг.
Надання Пацієнту та повернення Пацієнтом приладу/обладнання здійснюється за відповідним Актом, який підписується Сторонами.
2.3. Заклад не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя Пацієнта, яка стала відома Закладу охорони здоров’я у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України, та іншими договорами, в тому числі добровільного страхування.
3. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
3.1. Ціна цього Договору визначається, як сума наданих Закладом та прийнятих Пацієнтом медичних послуг.
3.2. Вартість кожної медичної послуги визначається згідно Переліку платних медичних послуг на дату надання Пацієнтом такої послуги.
3.3. Оплата наданих медичних послуг здійснюється Пацієнтом/Замовником в день надання медичної послуги або початку надання медичної послуги одним із нижченаведених способів за вибором Пацієнта:
3.3.1. Шляхом здійснення Пацієнтом оплати у готівковій формі в касу Закладу охорони здоров’я.
3.3.2. Шляхом здійснення Пацієнтом платежу за допомогою платіжного терміналу відповідно до визначеного коду медичної послуги.
4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ПОСЛУГ
4.1. Медичні послуги надаються медичними працівниками Закладу охорони здоров’я, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.
4.2. До початку надання медичних послуг медичний персонал повідомляє Пацієнту перелік, склад та вартість всіх медичних послуг, надання яких вважає доцільним, та в усній формі погоджує з Пацієнтом перелік та вартість всіх медичних послуг, які будуть надані Закладом.
4.3. Приймання-передача наданих медичних послуг здійснюється шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих медичних послуг (Додаток №3 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною) (далі – Акт приймання-передачі), який складається Закладом в двох примірниках та надається Пацієнту/Замовнику для підписання.
4.4. Замовник зобов’язаний підписати обидва примірника Акту приймання-передачі або надати письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі.
4.5. У разі якщо Замовник не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі, медична послуг вважається належним чином наданою Закладом та належним чином прийнята Пацієнтом.
4.6. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту приймання-передачі, Заклад протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду.
4.7. Пацієнт/Замовник підтверджує, що Закладом йому роз’яснено права та обов’язки, встановлені законодавством України.
5. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
5.1. Контроль якості надання медичної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України.
5.2. Якість наданих медичних послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
6.1.Права Пацієнта:
6.1.1. Отримати медичні послуги належної якості.
6.1.2. Мати право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
6.2. Обов’язки Пацієнта:
6.2.1. Неухильно дотримуватись усних чи письмових приписів і рекомендацій лікарів Закладу.
6.2.2. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладу для надання медичних послуг.
6.2.3. Прибути в місце надання медичних послуг в дату та час надання медичних послуг.
6.2.4. До початку надання медичних послуг повідомити Закладу весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.
6.3. Права Замовника:
6.3.1. Вимагати від Закладу охорони здоров’я своєчасного та якісного надання медичних послуг за цим Договором.
6.4. Обов’язки Замовника:
6.4.1. Приймати надані Закладом охорони здоров’я медичні послуги, які є предметом даного Договору.
6.4.2. Своєчасно та у повному обсязі оплачувати медичні послуги, які є предметом цього Договору, у визначеному даним Договором порядку.
6.4.3. У разі замовлення медичних послуг для Пацієнта особи, яка володіє неповною, частковою дієздатність, або дієздатність якої обмежена, забезпечити супровід такої особи в процесі надання медичних послуг, а також належне та своєчасне виконання такою особою призначеного Закладом лікування та/або обстеження.
6.5.Права Закладу:
6.5.1. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання медичних послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
6.5.2. Відмовитись від надання медичних послуг в разі порушення Пацієнтом умов цього Договору.
6.6.Обов’язки Закладу охорони здоров’я:
6.6.1. Надавати Пацієнту медичні послуги належної якості в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
6.6.2. Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Заклад охорони здоров’я не несе відповідальності у разі виникнення ускладнень у Пацієнта або за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю Пацієнта в результаті:
– невиконання Пацієнтом обов’язків, передбачених цим Договором, зокрема приписів і рекомендацій лікарів Закладу;
– неповідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я;
– розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням медичних послуг за цим Договором.
7.2. Заклад охорони здоров’я звільняється від відповідальності, якщо настання ускладнень відбулося не з вини Закладу (не пов’язано з якістю медичних послуг, що надається Пацієнту Закладом).
7.3. У випадку пошкодження Замовником/Пацієнтом отриманих приладів/у згідно Акту отримання, останній зобов’язується відшкодувати його вартість, згідно прейскуранту цін на офіційному веб-сайті Закладу: https://behealthy.net.ua.
8.ФОРС-МАЖОР ТА ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Заклад охорони здоров’я звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, зміна курсу іноземної валюти, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Закладу охорони здоров’я, тощо).
8.2. Пацієнт звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).
8.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону.
9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
10.1. Договір починаю свою дію з моменту його укладання (акцепти оферти) та діє до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань по ньому чи до його розірвання.
10.2. Заклад має право в односторонньому порядку, без попереднього повідомлення Пацієнта/Замовника вносити зміни в текст даного Договору.
Зміни до цього Договору вносяться Закладом в односторонньому порядку та оприлюднюються:
– На офіційному веб-сайті Закладу: https://behealthy.net.ua
– На паперових носіях у відділеннях Закладу.
10.3. Заклад охорони здоров’я не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної, тощо) надати Пацієнту медичні послуги.
10.4. В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору оприлюдненими на офіційному веб-сайті Закладу охорони здоров’я та на паперових носіях у відділеннях Закладу, пріоритет має примірник на паперових носіях.
10.5. Цей Договір може бути розірваний у порядку та в спосіб, встановленими законодавством України.
10.6. Приєднанням до цього договору Пацієнт надає згоду на внесення своїх персональних даних до локальної інформаційної системи, яка є у Закладі. Обробка персональних даних за цим Договором необхідна виключно для цілей охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення піклування чи лікування або надання медичних послуг та здійснюється медичним працівником або іншою особою Закладу, на яку покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних та на яку поширюється законодавство про лікарську таємницю. Права Пацієнта щодо обробки його персональних даних визначені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» Правовий режим роботи Закладу охорони здоров’я із персональними даними визначається Законом України «Про захист персональних даних».
11. АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Виконавець |
|
ТОВ «КСМ «Біхелсі» код ЄДРПОУ 43731768, Україна, Волинська обл. м. Луцьк, вул. Декабристів, 25 Тел. 0800337414, 0672130488, 0504374470, Еmail: info@behealthy.net.ua Директор _____Н.С.Круцько |
Прізвище:_____________________________ Ім’я:______________ По-батькові:___________________________ Дата народження:______________________ Місце проживання:_____________________ РНОКПП (ідентифікаційний номер):_________________________ Номер та серія паспорта, коли і ким виданий:_________________ Моб. тел.:______________________________ Пацієнт ______________ ____________ (підпис) (П.І.П.) |
Додаток №1
Акт отримання
Приладу/обладнання №_______
м. Луцьк «___» ___________2024 року
Відповідно до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ №_________ від _____________________,
Представник Закладу_________________________________________________________ передає, а
Замовник/Пацієнт ___________________________________________________________ приймає у тимчасове користування наступне:
№ |
Модель |
Серійний номер |
Кількість |
Обладнання передано в належному стані, без будь-яких недоліків чи дефектів.
Стан обладнання відповідає вимогам договору.
ДАНІ ПРО СТОРОНИ ТА ЇХ ПІДПИСИ
Виконавець |
|
ТОВ «КСМ «Біхелсі» код ЄДРПОУ 43731768, Україна, Волинська обл. м. Луцьк, вул. Декабристів, 25 Тел. 0800337414, 0672130488, 0504374470, Еmail: info@behealthy.net.ua Директор _____Н.С.Круцько |
Прізвище:_____________________________ Ім’я:______________ По-батькові:___________________________ Дата народження:______________________ Місце проживання:_____________________ РНОКПП (ідентифікаційний номер):_________________________ Номер та серія паспорта, коли і ким виданий:_________________ Моб. тел.:______________________________ Пацієнт ______________ ____________ (підпис) (П.І.П.) |
Додаток №2
Акт повернення
Приладу/обладнання №_______
м. Луцьк «___» ___________2024 року
Відповідно до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ №_________ від _____________________,
Замовник/Пацієнт ________________________________________________________ повертає,
а представник Закладу _______________________________________________________________
приймає після оренди наступне:
№ |
Модель |
Серійний номер |
Кількість |
Обладнання передано в належному стані, без будь-яких недоліків чи дефектів.
Стан обладнання відповідає вимогам договору.
ДАНІ ПРО СТОРОНИ ТА ЇХ ПІДПИСИ
Виконавець |
|
ТОВ «КСМ «Біхелсі» код ЄДРПОУ 43731768, Україна, Волинська обл. м. Луцьк, вул. Декабристів, 25 Тел. 0800337414, 0672130488, 0504374470, Еmail: info@behealthy.net.ua Директор _____Н.С.Круцько |
Прізвище:_____________________________ Ім’я:______________ По-батькові:___________________________ Дата народження:______________________ Місце проживання:_____________________ РНОКПП (ідентифікаційний номер):_________________________ Номер та серія паспорта, коли і ким виданий:_________________ Моб. тел.:______________________________ Пацієнт ______________ ____________ (підпис) (П.І.П.) |
Додаток №3
Акт приймання-передачі
наданих медичних послуг №_______
м. Луцьк «___» ___________2024 року
ТОВ «КЛІНІКА СІМЕЙОЇ МЕДИЦИНИ «БІХЕЛСІ» в особі директора Круцько Наталії Стефанівни, що діє на підставі Статуту, що надалі іменується – «Заклад», з однієї сторони, та______________________________________________________________________________, який надалі іменується «Пацієнт», з іншої сторони, які разом іменуються – «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», склали Акт приймання-передачі наданих медичних послуг про наступне:
№ |
Найменування послуг |
Кількість |
Ціна, грн |
Сума, грн |
2. Загальна вартість наданих Пацієнту медичних та інших послуг становить ________(______) грн.
3. Пацієнт підтверджує факт належного надання Виконавцем медичних та інших послуг своєчасно, в повному об’ємі та належної якості.
4. Пацієнт не має претензій до Виконавця з приводу строків, об’єму та якості наданих послуг.
5. Пацієнт засвідчує задоволення результатами надання медичних послуг Виконавцем.
6. Акт приймання-передачі наданих медичних послуг складено українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному акту для кожної із Сторін.
ДАНІ ПРО СТОРОНИ ТА ЇХ ПІДПИСИ
Виконавець |
|
ТОВ «КСМ «Біхелсі» код ЄДРПОУ 43731768, Україна, Волинська обл. м. Луцьк, вул. Декабристів, 25 Тел. 0800337414, 0672130488, 0504374470, Еmail: info@behealthy.net.ua Директор _____Н.С.Круцько |
Прізвище:_____________________________ Ім’я:______________ По-батькові:___________________________ Дата народження:______________________ Місце проживання:_____________________ РНОКПП (ідентифікаційний номер):_________________________ Номер та серія паспорта, коли і ким виданий:_________________ Моб. тел.:______________________________ Пацієнт ______________ ____________ (підпис) (П.І.П.) |